Veelgestelde vragen

Indien uw vraag er niet bij staat kunt u uw vraag versturen aan info@kyp.nl. Het KYP Project-team zal uw vraag dan zsm beantwoorden!

Account/Login

  1. Hoe maak ik een account aan?
  2. Hoe log ik in?
  3. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?
  4. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
  5. Ik ben al geregistreerd maar inloggen lukt me niet?

Activeren

  1. In mijn project staat de een knop met daarop 'Activeer'. Wat houdt dit in?
  2. Wat kan ik in een inactief (niet geactiveerd) project?
  3. Als ik een project hebt geactiveerd, blijft hij dan eindeloos doorlopen?
  4. Kan ik in een actieve planning blijven doorplannen, ook na de rode lijn (dag waarop de communicatie stopt)?

Compatibiliteit

  1. In welke internet browsers werkt KYP Project?
  2. Op welke apparaten werkt KYP Project?

Data limiet/verbruik/opslag/updates

  1. Wat is de maximale grootte van een bestand in KYP Project?
  2. Wat is de maximale opslag per project?
  3. Kost het gebruik van de KYP Project app veel data van mijn telefonische databundel?
  4. Hoe vaak kan ik een update verwachten van KYP Project?

Communicatie

  1. Kan ik meerdere deelnemers koppelen aan 1 taak?
  2. Ik wil iemand mee laten kijken op de planning, die geen taken heeft, kan dit?

Planning

  1. Ik zie de hele planning, kan ik ook alleen mijn eigen taken zien?
  2. Kan ik eenvoudig onwerkbaar weer invoeren?